søndag den 6. november 2011

nonsens, hvor 8 bliver til 10.

Jeg burde vist ikke blogge lige nu. Jeg er alt for træt. Stod op kl 5.30, fordi jeg skulle åbne Dineren i morges. Og i weekenden åbner den altså tidligt. Og nu er jeg gået i seng før 22.
Vi havde så travlt i dag, at en en 8 timers vagt blev til en 10 timers.

Jeg har egentligt ikke noget at sige, men jeg kan vise jer en pæn avokado, som jeg fangede i et glas for en uge eller to siden.


Bær over med mig, mit liv bliver virkeligt ikke levet på kanten for tiden.

2 kommentarer:

  1. Hvorfor er avocadoen i et glas? :)

    SvarSlet
  2. Hehe, det er fordi, at jeg kun skulle bruge en halv til min morgensmoothie, og resten kom jeg så i en beholder(glasset) til brug dagen after. Kedelig me sand forklaring ;)

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!