søndag den 27. november 2011

lyserøde gadepletter #13

Jeg, julefreaken, fejrer 1. advent, med at vågne med hovedpine og udsigt til 12 timers vagt. Ikke drømmescenarie.
Men er underligt nok i ok humør og min te smager megagodt, i forhold til den treo jeg lige har drukket. 


Jeg har endeligt fået skrabet pletter nok sammen til en blååågpost, så dem får i lige nu. Ved godt i har fået ræven før, men den er så fint lyserød, og det samme er glasskårene foran den.
Tove-lillevej

Tove-lillevej

Tove-lillevej

Islandsbrygge

Amagerfælled

Røsågade

3 kommentarer:

  1. er det en lyserød tampon?
    Håber dum hovedpine er forsvundet, og at du ikke blæser væk på vej hjem!

    SvarSlet
  2. Ej, en drømmejournal! Og så ligger den der, helt alene, tydeligvis smidt væk. Dét er da trist!

    Knus til dig og det sløje hoved. Og glædelig juuuul!

    SvarSlet
  3. @ Ditte, åh jeg ville ønske at det var en lyserød tampon, og jeg tænkte nok nogen ville tro det! Men det er det indvendige fra en overstregningstush. Men fin er den!

    @ Ibs; Journalen fandt jeg på safari med Amarorama og uden reller, og vi tog vist alle billeder af den. Orama bladrede lidt mere i den end mig, men du han søge uden hendes tovelillevej-tag!

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!