søndag den 9. oktober 2011

Er træt igen, samme sang igen i dag.
 Der var personale fest på Dineren i fredags, og jeg nåede at sove 4 timer inden, at jeg mødte ind til 12 timers vagt lørdag morgen. 
Mega hård vagt, med meget træt personale. 
Men midt på vagten kom der pludseligt fornemt besøg. 
Min familie fra Vesterbro! 
 Fjord havde endda tegnet til mig.
 Til dem der ikke har kunstnerisk øje, 
kan jeg oplyse om at det selvfølgelig er en rutchebane og en sol.


Besøgte veninde Anna i torsdags, og hun havde næsten lige stået på Louvre og tænkt på mig.
 Beviset fik jeg som fin gaveblyant!

Mig selv, ja jeg pønser igen på noget med det her.

2 kommentarer:

  1. Pønser som i overvejer at lave en papfigur af mig selv. HA, så ego er jeg!

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!