fredag den 26. august 2011

sverige og udsalg

Nå, men så daffer jeg til Sverige, hvor jeg ALDRIG(!) har været før! Hvor vildt er det ikke lige, at jeg altid har rejst mod syd!?
Skal til 30 års fødselsdag, og det bliver mega hyggeligt er jeg sikker på. Virkeligt søde mennesker deroppe. Altså vi drager sammen der op, det er ikke svenskere jeg skal besøge, så helt ægte svenske-tur er det ikke.
Jeg har pakket kamera med ekstra batteri, og håber jeg husker at tage en masse billeder, selv om jeg er lidt billedstilstandsagtig for tiden.

Og hey, der er altså mega udsalg i Frituregrydens webshop lige nu, skynd jer ind og køb alle de fine styles, inden de bliver udsolgt! Vi elsker at have travlt med at pakke pakker og daffe på posthuset med det!!

4 kommentarer:

  1. Sverige er fantastisk, også selvom man rejser med danskere! Gooood tur!

    (Mit ord er vinglog- hvor sejt et ord er det ikke lige?!)

    SvarSlet
  2. Årh goood tur. jeg er den vildeste skabssvensker! hvad skal du mon deroppe??? Husk at kigge forbi Lagerhaus, der er har dejlige boligsager!

    God weekend Pernille!

    SvarSlet
  3. @ Karla; ja det er skisme et godt ord!!!!
    Og du havde helt ret med Sverige!!!!!!!!

    @ Marian;Tak!! Vi var laaaangt væk fra steder hvor man kunne købe ting, men derimod kunne man hygge sig mega meget uden at svinge sit visa!

    @ Uden reller; Hehe, jeg kom til at spise slikket selv. Svenske supermarkeder; jeg er vild med dem. Eller det ene vi var i!

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!