mandag den 8. august 2011

lyserøde gadepletter #10

Så er det lige tid til et par pletter igen, og idag er der sørme besøg fra andre blogs. Jeg har fået tilsendt to lyserøde pletter, og det er jo hyggeligt som bare pokker! Tak de damer!


Det første er fra Kongemor, som har fundet pletten ved Holmens Kirke, da hun var på Københavnerbesøg i Maj

 Nr 2 gæst i pletternes rige er Popkulturisten, som har fundet den her fantastiske plet, som er jeg synes er hyggelig, fordi jeg er så vild med True Blood. Også selv om Politiken synes at det er en soap!


De sidste par pletter er fra egen hånd. Eller kamera jo.
Refshalevej, i mørke med blitz. Pyh, er ikke blitzfan.

Ofelia Beach. Lyserødt neonrør møder lyserødhimmel og dobbler pletten op!

Ofelia Beach og Operaen. Lyserød sol.

Røsågade

4 kommentarer:

  1. Jeg fandt faktisk også en plet til dig i Dresden - jeg tog et billede af den og alt muligt - men så fik jeg aldrig gjort mere ved det. Det var en fejl, kan jeg se!

    SvarSlet
  2. Her er et link. Og den er faktisk lyserød - ikke rød, som det godt kan se ud til på billedet. :)

    http://s1098.photobucket.com/albums/g364/musicismysecret/august%202011/?action=view&current=DSC07592.jpg

    SvarSlet
  3. Tak Tine!!!! Den er desværre faldet lidt for rød ud, men jeg tager imod andre med kyshånd, for det er super hyggeligt at i gerne vil lege med!

    SvarSlet
  4. Dens lidt for røde farve var også skyld i, at jeg aldrig fik den vist til dig. Jeg holder øje! :)

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!