fredag den 15. juli 2011

mere analyseri!

Jamen fordi jeg sidder her på jobsøgeren, og det er sidste dag, så synes jeg vil skal fejre det med en af de lækre søgeordsanalyser! Jæs sir! Det var i heldige.

Og så arbejder vi ret hårdt, i frituregryden, lige for tiden, vi har fotoskyderi i morgen på SS12, så der er en deadline der skal passes. Det er derfor, at jeg til gengæld ikke passet bloggen så meget.  Kig forbi friturebloggen og se lidt teaser og pomfritter!

Tilbage til det sjove, som i har søgt på, for at ramme ind her!

Damens hul; Jah, altså, hvis du vil lære lidt om anatomi eller piercing så er du faktisk ikke endt det helt rigtige sted! Men damens hul, jeg skulle mene at det sidder sådan helt forneden på torso!

Jo du kender mig allerede; Gør jeg??? Så ved du nok også hvor nysgerrig jeg er, og så burde du afsløre hvem du er!!! (Ligesom alle andre læsere! Jeg kan sjældent styre den der nysgerrighed!

Sådan farver du dit hår med directions hårfarve; Jo altså du sørger for, at dit hår er rent, så klasker du farven i og lader det sidde i en bette time. Men altså det kan have ændret sig, for jeg har ikke brugt Directions i små 10 år.

Hos mormor i Tivoli; Er mormor derinde? Kunne du sgu da godt have sagt noget før, jeg har ikke set hende i mega mange år! Godt at jeg skal derind på mandag!

Jeg er længsel: Er du? For real? Så længsel er en person? For vildt, siger jeg bare.

Banklån uden fast arbejde; Altså, stop med at gnide salt i såret og sår i saltet. Jeg synes det er nederen nok i forvejen!

Tekande hvad har i; Uh, en formel tone, bare sig du. Jeg har en gul Teema tekande. Og en blå af ukendt mærke.

Lån en pink cadillac; Ja tak, hvor kan jeg hente den????

Vor dan ser en hestebremse ud?; Søg på google under tøjle, så ser du sådan én man bl.a kan bremse heste med. Du kan også vælge at søge på et stikkende insekt. Husk at tage stavekursus.

Kropsåbning; Se øverste analyse, tak!

Der er også ret mange der har søgt på eventyr analyse. Jeg er ked af at skuffe jer, der er intet at hente her, på dansk i folkeskole fronten.

Slutter lige af med at vise, at isbjørnen er blevet så glad for den nye blaster, som jeg fandt  sidste fredag!

5 kommentarer:

  1. Uh jeg elsker søgeord, især når man behandler dem sjovt. Jeg tror snart jeg skal til at lave en historie over mine.

    SvarSlet
  2. Jeg er også VILD med søgeord. Hvor er de sjove... jeg har (desværre) ikke så sjove ord, der fører til min blog!!!

    HIIII hhaaa

    God weekend

    SvarSlet
  3. Gad vide, hvem det så ER, som er længsel.

    SvarSlet
  4. @ Kristine; ja de er virkeligt også favoritter hos mig!

    @ Marian; Arhmen, mine er jo heller ikke seriøst sjove, du ved, banklån, tekander og så videre er jo ikke megasjove, med mindre man selv ser det sjove i dem! Tror bestemt også der gemmer så sjovheder i dine!
    Happy lørdag right back!

    @ Orama; Ja, jeg ved det ikke, men lyder til at du har mødt Længsel på øerne mod nord.

    SvarSlet
  5. Haha, jeg er fan af dine analyser! Tillykke med sidste dag på jobsøgeren:)

    Ditte

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!