lørdag den 23. juli 2011

gosh

Jeg savner at solen skinner og at verden er fredelig. 
Jeg ved, at nogle virkeligt gerne vil have alt det vand, vi får fra skyerne i de her dage. De bor nede i Afrika. 
De har det forfærdeligt.
Jeg ved at den fred, der hersker i mit lille hjem i dag, er der nogen i Norge der mangler.
 De har det forfærdeligt.


Jeg har set rundt omkring i blogsfæren at tingene sidestilles og ingen af delene skal glemmes lige nu. Jeg giver alle ret. Begge dele gør mig tavs.
 Katestrofer kan ikke sidestilles. De er skrækkelige på hver deres måde. 


Jeg sender ekstra tanker til dem jeg kender i Norge og især i Oslo. Jeg er satme ked af, at i skal udsættes for det her. Jeg er glad for at i er ok.


Midt i alt det ulykkelige, har jeg set det her videoklip igen og igen. Det er min veninde, som hiver en fantastisk 2. plads hjem i går. Hun gør mig stolt, hun opnår ting, som hun arbejder uendeligt hårdt for. 


Sundholmsvej, en sommeraften, for en uge siden.

2 kommentarer:

  1. Er det et bolche?

    Og pyuha, det er svært lige at forstå hvad der foregår lige for tiden, og at nogle mennesker kan gøre den slags. Det giver mareridt, og det værste er, at det rent faktisk er nogen mareridt i virkeligheden!

    SvarSlet
  2. Ja det er såkaldt forsuttet bolshe, som jeg fandt.

    Ja, det er uhyggelighed, hvad der sker!

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!