søndag den 22. maj 2011

Misbrug!?

Jeg har hørt det blive kaldt misbrug, at jeg er afhængig. 
Jeg aner ikke hvad der bliver snakket om. Overhovedet.
Nå, men jeg har lige tilføjet en ekstra hylde, så der kunne blive plads til dem alle. 
Rulleskøjterne er røget ud over kanten, der må viges.

Og ved i hvad? Det ser da ikke så voldsomt ud, når de står på den måde, vel? 
Nej, der er da virkeligt ikke tale om misbrug!

Billedkvalitet er i bund, jeg ved det. 
Men man kan jo se nærmere under denne label, der er et par sider fyldt. 

13 kommentarer:

  1. Hold da magle for en samling. Har du så dem, de har lavet i samarbejde med Marimekko?

    SvarSlet
  2. Du skulle tage at sætte dem i farveorden! :D

    SvarSlet
  3. Pille, det der er vildt.

    For lige at uddybe. Jeg synes det er fedt at du samler og at du har så mange.

    SvarSlet
  4. Misbrug, nooooo way, det kommer selvfølgelig an på om du sniffer dem. Men imponerende!

    SvarSlet
  5. Det er en fantastisk fed samling! Er selv vild med converse, men kan desværre kun prale af 3 par ;-)
    Aner jeg et par med liberty-print?

    SvarSlet
  6. jeg er stadig meget imponeret, pille! hvilket par er mon dine yndlings? hvis man altså sådan kan vælge.

    SvarSlet
  7. Haha, you crazy woman! Imelda Marcos må være misundelig;o)

    SvarSlet
  8. Du er jo i gang med at bygge et Converse-babelstårn!

    SvarSlet
  9. @ Malene; Ja, det er lidt forrykt. ;) Nej ikke marimekko skoen, den er ikke helt lige mig. Men synes det er et fedt samarbejde!!!

    @ Stine; Farveorden kan ikke lade sig gøre pga højdeforskelle i sko og reoltyper. Og det ville være liiige lovligt tvangstanke agtigt for mig. Men kronisk rækkefølge kunne være sjovt!

    @ Helle; Tak!

    @ Uden Relleren; Tak! Altså også for uddybning. Selv om jeg forstår dig meeeeget bedre efter at have mødt dig!

    @ Kongemor; Sniffe!? Du siger noget!!!! :D Åh søde misbrug!

    @ Karina; Tak for pokker da, tre par er altså en mega god start! Hvilket par ligner liberty? Altså ikke for noget, men jeg ville næsten hellere skyde foden af mig selv end at have et par converse med Liberty-stof. Jeg er virkeligt ikke til det. Og er nu bekymret over hvilket par der ligner!

    @ Linda!; Dejligt at høre fra dig! Alleryndlings er helt almindelig lyserøde hitops. Men Ox med lyserøde pepita-tern kommer ind på hård 2. plads!

    @ M: Heheh, ja, er vist ikke normal i bøtten! Imelda og jeg kunne få nogle gode lange snakke, tror jeg.

    @ Orama: Gud ja, jeg ser det først nu hvor du skriver det. Vildt nok!

    SvarSlet
  10. @ Stine igen.. hahhah. ikke kronisk, men kronologisk selvfølgelig.. Facepalm over mig selv..

    SvarSlet
  11. Tak for svar! ;-)
    På næstnederste hylde helt til højre, aner mit øje et par som ligner liberty. Det ser ihvertfald småblomstret ud herfra hvor jeg sidder... ;-)

    SvarSlet
  12. @ Karina; Ja, sorry, hvis jeg lød barsk der! Hrrm hrrm. Det er leopardpletter på den sko! :)

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!