tirsdag den 10. maj 2011

I aftes gik jeg skisme tidligt i seng, kl. lidt i 10, med den ondeste hovedpine længe, kvalme og ikke mindst uhyggeligt ondt af stakkels mig selv.
Vups, vågnede kl. 6 uden hovedpine og med løsning på syteknisk problem, der plimpede ind i hovedet straks jeg vågnede. Halløjsuppe folkens, lad os lige håbe dagen forsætter sådan!

Og mit brød, som jeg havde koldhævet og bagte i går aftes, men havde for meget kvalme til at smage på, det smager herregodt! Jeg er et saltsvin. Jeg elsker salt. Men jeg har glemt at komme salt i brødet, men det smager nøddeagtigt og godt alligevel!

Nå off med mig, skal på kontoret og lave den geniale sytekniske løsning!

4 kommentarer:

  1. hvad sidder du og syr på?

    Det lyder så dejligt med sådan et kontor og egen chef-stilling!

    OG, de(hvem end de er) skrev i avisen i går at salt slet ikke er så farligt, så bare fyr op!

    SvarSlet
  2. Hot Friture sager, syr jeg på! :)

    Jamen jeg havde også bare glemt salt. Men jeg fyrer gerne op!

    Chef over min egen jobsøgning, ja ja, jeg er heldig! ;)

    SvarSlet
  3. åhr, jeg har også haft besøg af den der onde-onde hovedpine! kan du også kun sove den væk, når du har den? jeg får også kvalme. det er vel lidt mere migræne, vi har? en biopat sku' ha' et godt råd mod det - jeg venter i spænding på, at hun sender det til mig. jeg deler det, hvis det viser sig at være miraklkuren.

    SvarSlet
  4. @Linda: Jeg har/har haft migræne, men dette er simpel spændingshovedpine. Min migræne er helt anderledes, der starter med synsforstyrrelser, går over i dødbringende hovedpine, tit opkast, og ulidelighed. Det fik jeg piller imod, når anfaldende opstod. Har ikke haft et anfald i 2 1/2 år. Håber din Biopat hjælper dit. For mig hjalp kun piller. Dem tog jeg gerne for at undgå migrænen, for det er det værste jeg overhovedet kender man kan fejle.

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!