torsdag den 7. april 2011

Udstilleri info

Som lovet i sidste uge, får i lige lidt info om udstillingen på Designskolen i Maj. 
Jeg tror jeg tager over til seminaret, det lyder spændende og ser ud som en god mulighed for at udvide mit netværk. Info om den del jeg som udstiller i, er at finde i den ...ehh, lækre stjerneformede infobox.
Og så er det jo altid fedt at se sine ting i anden sammenhæng. De bliver taget nogle billeder og de stiller selv udstillingen op, så jeg er skisme spændt på, hvad djævlan de finder på!




Det er forresten min søde veninde Betina's design fra hendes Panda projekt, der er afbilledet på de øverste  to billeder.

2 kommentarer:

  1. Det lyder spændende!
    Er det åbent for alle, altså også en ikke-designer som mig?

    SvarSlet
  2. Ja, tror at alle kan deltage, men jeg ved det faktisk ikke helt.

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!