torsdag den 28. april 2011

torsdagsdejlighed

Efter morgensvømmeren (Som jeg altid er så træt i benene af, at jeg næsten tror, at de falder af på vej op ad trappen, (uden at være drama-agtig. Det er de altså!)), lavede jeg lige en smoothie, som jeg jo gør hver morgen, og vuptilupti, uden jeg anede det, lavede jeg en af de bedste i mands minde.. 
Altså: 1 banan, 1/2 avokado, hørfrøolie, 1 stor håndfuld frosne blåbær, 1 af frosne brombær og 1 ordentligt skvat rismælk. Prøv det lige, det er herrelækkert, jeg lover det!


Efter at have været dygtig og skrevet en ansøgning, satte jeg mig i den sene eftermiddagssol, ned på bryggen og lavede skitser til nogle af de famøse navnetegninger
Jeg havde da helt glemt, hvor dejligt der er, efter at have dyrket strandparken hele vinteren.


1 kommentar:

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!