onsdag den 13. april 2011

to ting, eller tre forresten!

Min surdej flytter hjemmefra. Jo den gør sgu så, og den er jo så ung! Den rykker hen til min veninde, og der skal den bo længe, forhåbenligt.
 Men det er altså bare fordi jeg tager lidt væk, og sidste jeg gjorde det, så døde den forrige. Det vil jeg ikke have hængende på mig! Det er jo alvorlige sager. Men jeg får måske en aflægger når jeg komme hjem igen, ellers laver jeg en ny. Jeg er så hård i filten. Bare sådan lave en ny!



  Og jeg sidder selv her og føler mig helt ny, for jeg har lige farvet hår. Hvorfor begynder det garn ikke bare snart at vokse ud lyserødt? Det ville løse mange problemer, synes jeg.

Jeg har planer, der ulmer i hovedet efter en opringning for en time siden, men nogle ting skal falde på plads før, at det kan lade sig gøre. Det ville være fantastisk, men jeg ville mangle et deltidsjob, hvis det rigtigt skulle være ekstra fedt.. Men det må der komme mere om, når alting falder mere på plads.

Jeg har forresten ikke tid til at blogge! 
Hej!

4 kommentarer:

  1. Uh, det lyder spændende. Kan man tillade sig at løfte så lidt af sløret og så bagefter smutte??? Om jeg må spørge!

    Håber det falder på plads:)

    Ditte

    SvarSlet
  2. Hov, hvor skal du hen? Og hvor længe?

    Og jeg kan altså ik helt læse opskriften på surdej, ku du lige lokkes til at dele? ;)

    SvarSlet
  3. @ Ditte: Det er noget med de der Hot Friture.. Og det er ikke noget med penge.. men noget med arbejde og fri værkstedsplads... Og tak!

    @ Ibs; Jeg skal bare over til jylland og hænge ud! Ferie der skal brændes af, og mulighed for at lege med mine jyske nevøer i dagevis!

    Surdejen er bare fra bogen Meyers Bageri. Ved ikke om man må poste den slags, fra en bog. Men ellers er den jo fx at finde på biblioteket. Og det er bare opfrisker blanding der er i det glad med tekst, så min veninde kan komme godt i gang!

    SvarSlet
  4. Åkaj, takker. Og god tur :)

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!