mandag den 28. marts 2011

Simpelt interview!

Hos en mine yndlinger her i blogland, er der i starten af året, startet en alletiders ting; Hver mandag præsenterer hun blogs, som inspirerer hende på skriveri og billeder. Og sørme om jeg lige pludselig blev spurgt om jeg ville deltage!!
Jamen, jeg blev varm i kinden og sagde straks ja, for jeg elsker jo at udfylde noget med spørgsmål og lister.
Kig forbi Linda og hendes simple, men meget, meget fine, dagbog, som jeg snager i dagligt, og læs mere om min blog og mig.

Tak fordi jeg måtte være med, Linda; Spass-heder som den slags, er det bedste!

Klik lige her, for at komme direkte til mine svar, og hendes meget fine, søde ord om mine nye eventyr!

3 kommentarer:

  1. jeg kvitterer med tak & hopla. lad os dele ud af lyserødheden. og beklager min spasserhed ifm. billederne;) det gik heldigvis.

    SvarSlet
  2. Det var jo det jeg sagde, kusine:-) Du er så sej til der bloggeri:-)

    SvarSlet
  3. Hehe Gry, ja måske måske havde du ret!

    Linda, der er intet at undskylde, jeg var jo en kende forvirret selv! Vi deler ud og det er rart!

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!