torsdag den 3. marts 2011

I morgen tidlig tager jeg ud til lufthavnen og flyver til Berlin! Jæs sir!
De nye eventyr skal på eventyr! 
Jeg har været i Berlin mange gange, det er bare 4 år siden jeg har været der sidst, og de føles nærmest som 100.
 Jeg skal besøge min veninde Gry, som har boet dernede siden 2000, og jeg glæder mig sådan. Til det hele; At komme væk fra trummerum, at være på tur, se Gry, se på byen, shoppe, gå ud i Berlinernatten(hun får sine unger passet lørdag, så vi kan komme ud og blive luftet, jippie!), hygge! Alt det gode!
Jeg sidder mit i pakkeriet og jeg har sørme plads i den lille håndbagage til at jeg kan købe lidt gode sager! Jeg er helt stolt, for det er sørme en lille kuffert, man kan have med på den slags bagage-fri rejser.
Den hengemte fremmede valutaer er hentet frem:


Kuffert med nærmest vacuumpakkede små tasker:

Nu til noget andet!
Tidligere idag kunne jeg se noget med flotte farver ud af mit køkkenvindue, og jeg gik hen til gaden jeg havde spejdet i mod. Det var kommet nye festlige lampeskærme op ovre på Sundholmsvej! Jeg håber de bliver der. Tak for farver!



Tilbage til pakkeriet! Kommer hjem om en uge!

7 kommentarer:

  1. God tur! Tag sjove historier med hjem.

    SvarSlet
  2. fedt med de lamper :) og bittesmågaver og postkort er uhyggeligt velkomne :)

    God tur!

    SvarSlet
  3. Ha' en FAB tur :D

    ÆV, havde det været Hamburg - så sku du lige ha' svinget forbi mig!

    Flotte LAMPER! altså..

    xx

    SvarSlet
  4. åh, hvor skal vi undvære dig i lang tid:( men jeg under dig sådan nye eventyrer. det bli'r så brugbart. nyd det en masse! håber, du finder noget fint i pink.

    SvarSlet
  5. Hils mit elskede Berlin! Har ikke været der i hundrede år. Rigtig god tur.

    Har du lagt mærke til de nye runde gadelygter som hænger over Sundholmsvej? Dem har jeg bidt mærke i. Men jeg har ikke se de flotte røde...

    SvarSlet
  6. Alle: Jaaah, jeg glæder mig, tager til lufthavn om 10 min! Jiiipiiie!
    Tak for god tur ønskninger!!

    @Linda, frygt ikke, snart er jeg tilbage! :)

    @Natascha, Har set dem, København er ved at udskifte alle de gamle fine gadelygter med den slags, og der hvor der er fodgængerfelter mv. kommer der de der runder 4-sæt op. :)

    SvarSlet
  7. Mega god tur fasterfisen! Ih, hvor skal du vælte dig i lækker mad og hygge.
    Og seje lamper!

    Karla

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!