torsdag den 10. februar 2011

mere om hår..

Når man som jeg, i så mange år har rendt rundt med falsk hårfarve, som den her, kan jeg nogle gange undre mig, hvordan min egen hårfarve mon er nu. 
Jeg kan se at mine øjenbryn er blevet en lille smule mørkere med årene; en lille smule mindre albino agtige, så hvad mon med det andet hår?

Så her for et par uger siden, opdagede jeg at man vist kunne se det i nakken nu,
 fordi jeg har lavet pagehår, der i nakken er så kort, at det nærmest er helt rent uspolereet hår der vokser ud lige nu.
Jeg ville lige se lidt nærmere på det her i dag, så jeg tog noge billeder. Jeg har jo desværre ikke øjne i nakken(ville ellers være lækkert, når jeg nu er så nysgerig!)

Nå, men se lige her: Jeg er sgu stadig blondine, mellem blond agtig, det ligner da faktisk ret meget den vinterfarve jeg altid har haft! Der kan man bare se.


Nå, men jeg er altså åbenbart sådan en, der blogger meget om mit hår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!