søndag den 6. februar 2011

Mads og mere tegne

Efter modeuge sager tog jeg lørdag til Jylland, for at hænge ud ved min bror, og i dag søndag har vi fejret lille Mads som bliver 2 om et par dage. Sidste år missede jeg hans 1 års fødselsdag, pga jeg sad på messe i Øksnehallen, da jeg deltog i Designers Nest. Det kunne mit hjerte ikke bære, så i år var det sikkert og vist at jeg måtte hjem til ham(og hans brødre og far og mor).
Min bror havde ønsket sig en af de der tegninger jeg poster mange af for tiden, så det fik lille Madsen selvfølgelig af faster!
 Det er meget svært at fange en nevø på elektrisk mini crosser, altså fange ham på et billede!




Jeg får jo en del forespørgsler på disse tegninger, og prisen for at få sin helt egen tegning er sat efter, hvor lang tid jeg rent faktisk bruger på hver enkelt unikke håndlavede tegning.
De første 5 bogstaver koster 450 bobs og derefter koster hver bogstav 60 bobs. Altså et navn på 6 bogstaver koster 510 bobs. Smid mig en mail, så finder vi ud af sjove tegnerier!

3 kommentarer:

  1. tillykke til mads! han ser topsmart ud på det køretøj. seje streger som altid.

    SvarSlet
  2. Note to self: Hvis jeg nogensinde får børn, skal de have korte navne, så jeg har råd til at give dem sådan et navneskilt der.

    SvarSlet
  3. @Linda; tak for det hele!

    @Anne Mette; Jamen når du får børn er du heldigvis blevet mega rig ved at vinde i lotto eller en skrabejulekalender, og vupsi, så har du råd til give dine unger lige det navn der passer til dem, også selvom det så måske har 17 bogstaver, eller sådan noget!

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!