søndag den 20. februar 2011

Jeg har lige gået en tur på et par timer. Jeg har spasser spændingshovedpine, og har haft det et døgns tid nu. Normalt svømmer jeg jo en gang om ugen, og det holder det meste af pinen væk. Da jeg jo hældte kogene vand ned over mit ben for en lille uge siden, fik jeg en lækker lille forbrænding, som ikke rigtigt ville få sårskorpe på, så jeg har ikke ville kaste mig i bølgen klor-blå. Nu ser der bedre ud, har fået fancy plaster på apoteket og jeg håber det gør jeg kan svømme en af de først kommende dage. 
Nå, men det var den der gå tur, vi kom fra, håbede den ville lette pinen, men det gjorde den ikke rigtigt. Den er ikke slem pinen, men den er der og gør jeg ikke orker alt muligt socialt samvær mv. 
Og så gør den åbenbart at jeg har svært ved at tage billeder med god komposition, for følgende billeder fra gå turen er lidt kedelige. Men i får dem alligevel, for ellers ville posten her, da også være endnu kedeligere. 

Hej København, jeg kan godt lide dig:




9 kommentarer:

  1. Jeg synes nu det er fine billeder :)

    Tag et varmt bad mod dine spændinger, det hjælper nogle gange mig.

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder! Jeg kommer altid til at savne København når du ligger sådan en billedstrøm ud:o)

    God bedring med hovedet og mht dit sår ik'? Nu ved jeg ikke om det er dét du har fået på apoteket, men jeg kan anbefale noget ret magisk plaster, som jeg benyttede for nogle år siden, da jeg fik en 5-krone-stor forbrænding.
    Det er noget plaster fra Hansaplast med sølvioner i. Det koster uartigt mange penge, men jeg helede op uden ar og nogle problemer overhovedet.
    Du ka' læse om det her:
    http://int.hansaplast.com/med-info/wound-care-beautiful-healing/silver-tech.html

    SvarSlet
  3. God bedring, søde Pille.

    SvarSlet
  4. Tak alle i fine damer!
    Jeg har det heldigvis bedre i dag, mandag.

    @M: tak for plaster tippet, hvis det ikke ser godt ud under plasteret idag, kan det da være jeg skulle prøv et sølvplaster!

    SvarSlet
  5. hvis jeg havde masser af penge, gav jeg dig virkelig en behandling hos en ansigtszoneterapeut. fordi det hjælper! jeg har den spasserspændingshovedpine. men godt råd med svømning. håber snart, dit sår bliver fint, så du kan svømme derudaf.

    SvarSlet
  6. ... har = hader. men det andet ku' selvfølgelig også gi' mening. god bedring.

    SvarSlet
  7. @Linda: jeg ville ønske vi begge havde rumpetten fuld af penge og kunne give hinanden gode sager hele tiden!

    SvarSlet
  8. Ja, nu ser jeg dine patter. De er åbenbart over alt. Og bedre endnu. Vi ER in!

    SvarSlet
  9. @AmarOrama: Totalt IN! Og jeg synes paktisk dine patter er bedre end mine!

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!