søndag den 2. januar 2011

Spass og sixpack

Uh, jeg har abejdet så hårdt for det og endeligt nytårs aften, kunne jeg fremvise min sixpack. Jeg er så trænet som aldrig før. Hængepatterne har jeg selvfølgelig også trænet med, ved at hive i dem hver dag!


Senere lignede jeg en fugl fra BP ulykken i årets løb.

masker er sjove, og den maske Lau har på er lavet som pr til hans firma, Copenhagen game collective's spil Button, som er edderskægt.

Bordbombe!

Saltkartofler og bordbombe konfetti flothed

Dessertlækkeri

Verdens lækreste vendespil
Se flere billeder jeg har postet af det, på friturebloggen

Nøj, en god nytårs aften! 
Hvordan var din?

5 kommentarer:

  1. det ER verdens sejeste vendespil. hit med det! sammen med desserten, tak. hørte i øvrigt, at forklæder er det nye grønne - måske sammen med vaskebræt & hængebryster? du er en hipster:)

    SvarSlet
  2. Jeg kan ikke hitte dig spillet, Linda! Det er nemlig et min veninde havde lånt af hendes veninde, som veninden selv har lavet.
    Og Hipster!??? Ej vel? Det håber jeg ikke jeg er. Men forklæder ER smarte når man har siiiilke bluse på!

    SvarSlet
  3. Sikke nogle seje masker I havde på!
    Godt nytår til dig på nye eventyr.

    Ditte

    SvarSlet
  4. @Ditte: Anna har virkeligt mange fine! Til festens held!

    @Mårfar: Nøj, gør du nøj-nar af nøj!? ;)
    Og ja for pokker, jeg træner jo så det står efter mig! Sixpack er lige mig! wiu!

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!