søndag den 5. december 2010

moster Pille og moster Fjord

Jeg har bagt mit første rugbrød rørt på min nye vidunder maskine i dag, at lave dejen tog 3 døgn, så jeg var edderspændt på hvordan det ville blive. Og det blev alletiders kan jeg godt love jer, det er ikke sidste gang, det er smækket sammen! 
Og så har jeg haft besøg af søs, svoger, Fjord og lille Sirius(bedre kendt som Prop), til æbleskiver, sneleg og masser af adventshygge!
Hæve, hæve, hæve..


Pludselig havde Fjord min trøje på og leopard i håret, og var blevet en tro kopi af moster Pille (som i dagens anledning var utroligt u-fotogen og sminkeløs!). 
Hej Moster Fjord!




Og Propper synes vippen nede i gården var alletiders. Oppe i lejligheden var han på evig kravle jagt efter katten som til dels var bange og til dels utroligt interesseret i det mærkelige lille menneske! 

Og rugbrødet det var godt til aftensmad!

Nu er dagen helt slut, og jeg vil se Bertelsens Calmino julekalender på computeren inden jeg sover helt
Happy ny uge!

3 kommentarer:

  1. Var rugbrødet al ventetiden værd? Det ser knasgodt ud. Altså, jeg er da helt vild med den lille moster-efterligning. Sikke et kønt kompliment:)

    SvarSlet
  2. Hmmmm. Nybagt rugbrød er det bedste! Hyggeligt med familiebesøg:)

    Ditte

    SvarSlet
  3. @Linda: ja, det er så godt, det faldte dog lidt sammen under bagningen, men det er ikke blevet klæg af den grund! Har lige spist et par skiver og det er dejligt frisk i dag også. Forærede det ene til min veninde, som blev ganske begejsteret!
    Ja, det var så sødt, han var ligesom mig!

    @Ditte: Ja totally til hele! :)

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!