mandag den 20. september 2010

bønne,male,gave!

Jah, jeg er lidt travl med arbejdet for tiden. Eller ikke så travl, men jaa, joo, lidt travl er jeg vel, så jeg har ikke så meget at vise frem hele tiden lige nu..

Men taaaddadadadaaaa!!! Her kommer lige en weekend opsumering!!

Jeg har spist en pokkers masse af dem her!

Jeg var med tømmermænd og halvt lånetøj -og halvt- "jeg har lige smidt nederdelen, for den skal der ikke maling på"-tøj, henne og male hos min veninde, der flytter ind lige rundt om hjørnet!


Og jeg fik endeligt hængt en hjort med planche op igen.. 


 I dag henne på arbejdet fik jeg lige den fineste gave, (altså fra en af min boss's veninder, som også er min, også blev den vidregivet af bossen.)
 Øj, hvor lækkert med en mandags overraskelse, som jeg slet ikke vidste jeg skulle have!
 Skyndte mig hjem, for at komme lyserød mad i den lyserøde skål!



Tak Beth, jeg ved du kigger med en gang imellem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!