torsdag den 12. august 2010

høj musik og folk der går lige ud og tilbage og gratis øl

Ok, jeg render jo til modeuge i disse dage, og da jeg som før nævnt ikke rigtigt er modeblågger på modeblågger måden, så har jeg ikke nogen billeder af det der bliver herre moderne næste år.

Men det jeg egentligt vil sige er, at jeg kan lide modeugen mere og mere for hver gang. Så er det sagt.
Man ser en masse flotte sager/shows/events og ser en masse af de søde mennesker og man kan branche netværke en masse. Masse masse masse.
Det er jo lidt lige som en festival, man sover bare ikke i telt. Det er da brandsmart!


Ps. ok, der er også en del af det her modecirkus som jeg synes er nedern, men det er sjovere at fokusere på det sjove!

Pps. Hurra for min søster som fylder år idag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!