torsdag den 24. juni 2010

torsdagstilbagevenden

Min storebror skal giftes om cirka 14 dage,
 jeg har fundet min kjole til brylluppet i sidste uge,
 her får i lige et sneakpeak.
 Selvfølgelig er den lyserød!




























Han, min bror altså, havde forresten fødselsdag i søndags, og jeg skulle til Århus og arbejde, så jeg kunne heldigvis komme og fejre ham. 
Er det ham eller Rasmus der er mest glad for pakken?




 
Der bliver fulgt nøje med af alle alle hans unger!

Og jeg undrer mig stadig, om det er ungerne, der morer sig bedst ved deres fars gavebord!


Den ældste og jeg gik ned og kiggede på marken og han lærte at korn kan blive til pandekager!


Og vi mødte en mini snegl, der måske også skulle i børnehave næste morgen!


Jeg sov på den ældste's værelse, han kom i smørklatten ved far og mor. Om morgenen opdagede jeg at ham her havde stået og passet på mit tøj natten lang!



Mit samarbejde med de søde frituremennesker er desværre slut for denne gang, men jeg blågger videre for dem lige her, og smut gerne derhen og se hvad vi har lavet i Århus! (Jeg advarer sarte sjæle om, at vi ikke altid blågger helt artigt der )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!