tirsdag den 29. juni 2010

bryggensol

Når sommeren går amok, må man ud i græsset og arbejde på nogle nye styles! 
Godt veninde Line gad at mødes efter arbejde, 
så vi kunne hygge på Bryggen. 
Dog uden solbadning, for min ryg ligner bacon efter standturen. 
Jeg kan åbenbart ikke nå det hele, 
jeg har nok arme som en hattifnat!
Øh, og mine øjne er også solskoldede, hvor gakket er det lige?
Hvad tror i det bliver til?
 Og så i sort! Mig, der ellers kun meget sjældent brugr sort!

Uh, og de gode danske, smagfulde, jordbær røg lige ned i løgneren på ingen tid! 
Hvad er det nu, at sådan et halvt jordbær ligner??? 

4 kommentarer:

  1. Hahaaa, et halvt jordbær ligner jo .....

    Ditte

    SvarSlet
  2. We are a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
    Your website provided us with valuable information to work on.
    You've done an impressive job and our whole community will be thankful to you.

    Check out my website: housekeeping jobs indianapolis

    SvarSlet
  3. An intriguing discussion is worth comment. I believe that you should
    publish more on this subject, it might not be a taboo subject but usually people do
    not discuss such issues. To the next! All the best!!

    my blog: house cleaning phoenix

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!