lørdag den 8. maj 2010

vente,vente,vente,vente,vente

Jeg venter stadig på at blive fungerende computer ejer igen. Håber for syv søren og skisme og sgu at det snart sker.
Lige nu sidder jeg på sundbybibliotek og passer min jobsøgning. Det holder overhovedet ikke.
Men øøøh... jeg er lige kommet til købe nogle lyserøde rulleskøjter, som jeg har kigget på et stykke tid. Billeder skal nok komme når jeg har ny eller fikset comp og rulleskøjter. (Det lyder lidt som om jeg er blevet rig md alt det shopping!)
Gosh, tænk at ma rent faktisk kan savne bloglandet. Håber snart jeg vender tilbage til jer for real!

2 kommentarer:

  1. Yeah for lyserøde rulleskøjter :-) Håber ikke det der jobsøgning tager livet af dig - Og det ikke er alt for træls som vi siger herovre i Kolding :-)

    SvarSlet
  2. Kæmpe yeeeeerrrhhh for rulleskøjter! :)
    Jamen jobsøgning er faktisk lidt træls. Vær glad for et du er på osteklokke skolen endnu! Jeg var forresten på gensynsbesøg der for to weekender siden! uh!
    Men nu er jeg i praktik, for det kan man nemlig også selv om man ikke er under iddannelse! Yay

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!