tirsdag den 6. april 2010

Kårsås igen


Så sidder man her igen.
 Jøbsøgningskursus. 
Jeg har kun været her ialt i 5 dage(havde jo påskefri), men det føles allerede som om jeg har været her i en evighed. Det er svært at sidde her og søge jobs der ikke er her.
 Uopfordrede ansøgninger skal selvfølgelig laves. 
Jeg er tilmed småsyg. 
Det er vist en brokblog idag. 
Heldigvis kan jeg overspringshandle lidt med billedet fra min mobil. 
Er der ikke nogen der kender nogen der viiirkeligt mangler en kompentent modedesigner i deres firma!? 

Imorgen er nok sjovere!

Happy efter-påske til jer alle!





2 kommentarer:

  1. Øv, jobsøgningskursus stinker her i krisetiderne! Håber snart der dukker noget op!

    Ditte

    SvarSlet
  2. tak!
    Det gør der nok!
    Det skal der!
    Hurra for at der gør det!
    (at piske en stemning op på ingen tid)

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!