mandag den 22. marts 2010

weekendens fangst

Jeg var i barndomsbyens genner (genbrugsbutik, til dem der ikke er kendt med almindeligt jysk slang) med min mor og kom hjem med et festligt orkester:

De er med på noderne!

Og jeg fik endnu et par cat eyes med hjem til samlingen. De skal laves om til solbriller som de andre. Hvis stellet altså kan fikses. Heldigvis fik jeg dem gratis p.g.a. knækket:


Og ældste nevøen havde lavet endnu et hjerte til mig. Det lyserøde havde han lavet til mig i december, det var jo min farve, havde han forklaret sin mor. Og det sorte havde han så lavet til mit besøg her i weekenden, hvor han havde talt ned hvor mange nætter han skulle sove inden jeg kom. Årrh altså.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!