torsdag den 25. marts 2010

hov, der var den sgu igen!

Der er noget jeg har manglet i lang tid.
 Rigtigt lang tid. 
Lysten til at lave projekter og gakke lidt ud med farver! 
 De sidste par dage har den luret under overfladen og nu kan jeg mærke den er der igen! 
Hu-fååååcking-rra! 
Måske er det forårs solen der gør det, men idéerne popper op i mit hovede igen, som havde de aldrig været væk. 
Jeg har lige taget en treo for en dum aftens-hovedpine, og koffeinen gør mig lige lidt vågen, selv om jeg var parat til til gå i seng lige før.  Så jeg begyndte at bladre i min iphoto og der lå alt det jeg synes er sjovt at lave, og som gør mig glad, lige på billederne.  Var nød til at dele dem lidt med jer. Bare sådan for at fejre at der sker noget i mit hovede igen. 
Jæs sir, sæt igang, og gak ud med nye designer eventyr!









Alle tingene er fra min afgangskollektion sidste sommer. Ved godt i har set det før. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!