onsdag den 10. marts 2010

Compis-demens

Ham her min gamle trofaste ven er ved at blive lidt dement i det, så derfor er jeg  ikke så blogvild lige nu, for jeg prøver at passe lidt på ham.
Har brugt noget tid på at back-uppe og slette og den slags, så han ikke går helt kold hele tiden. Vennen har snart været min i 5 år, så det er ikke noget under, at den er træt.
 Min svoger er heldigvis ferm på fingrene og vil gerne hjælpe mig med ny harddisk m.m, så Compis her kan blive god igen. Og som betaling skal jeg bare lege med ungerne. Det er sgu da en deal, som en moster har svært ved at sige nej til!
I morgen skal jeg hænge ud med en veninde, som jeg ikke har set i 3-4 år. Det bliver spændende, på den sjove måde!

2 kommentarer:

  1. Det ville jeg også kalde en god deal:)
    Sjovt med gensyn med gammel veninde. Den slags er så underligt, at man næsten kan blive helt nervøs...

    SvarSlet
  2. Ja, og han vil endda hjælpe mig med at bestille de rigtige dele hjem, for det må jeg indrømme at jeg også er ret blond omkring.
    Og du har helt ret i det med nervøsiteten. uh. Men tror det bliver spass og interessant på en gang!

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!