fredag den 8. januar 2010

flothed i 2 x sort

Igår skulle jeg lige et smut i Irma, og vupti oppe ved Det Ny Teater stod en container med lækre sager. 
Rumkammeratinden og jeg hjalp en dame med at få en flot sofa ned, og jeg slæbte den her fine stol med hjem! Sådan lidt 50'er barbershop-agtig uden helt at være det. 


Og idag kom pakken med mine nye sko endeligt! 
Uh, jeg har ventet på dem siden nytårsaftens dag. 
De er så mit 18. par All Stars.(jeg ved det-jeg er gakket med de sko).
 Og tilmed det første par sorte og Lights og så med den lille kilehæl! 
Jeg er så meget fan af dem!


2 kommentarer:

  1. Wow, fin stol! Meget beundringsværdigt at klunse i 15 graders frost :)

    SvarSlet
  2. hehe, tak, jeg tror nu ikke at det var så koldt den dag, måske minus 5.. Men når der står en hel container med teatergoodies lader man det jo ikke bare ligge! ;)

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!