onsdag den 9. december 2009

Selling-ekspressen


Selv om jeg er julegakket er det ikke alle her i huset der er det. Faktisk er ham her bare ikke vild med andet nips. Han æder det altid.


Nå, men idag tager jeg altså toget til jylland og vil den næste uge være placeret i Selling, hvor jeg skal hjælpe med at passe mine tre jydske nevøer, fordi min svigerinde skal opereres idag, og ikke må løfte ungerne i en evighed. 
Jeg glæder mig, for jeg har ikke set dem i 3 mdr og det er alt for lang tid for en faster som mig. Og  ældste nevøen på 4 år har lavet en gave til mig, ja den er jeg sørme spændt på!


Nåmenaltså, det betyder jo så, at jeg ikke ved om jeg kan opdatere den her bette blog den næste uges tid.. Jeg kan ikke bestemme mig for om jeg gider, at slæbe den her lille hvide computer med.  I må bare vente i spænding, svede og håbe på, at jeg gider, så i kan få noget at kigge på her på den evigt actionpacked(host host) blog..


Nå men nu kører Selling-ekspressen snart og og jeg skal jo liiige pakke til badeferien.. øh jeg mener børnepasningsferien. roger and over.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!