onsdag den 16. december 2009

fasterugen

Billeder fra ugen.. 
Jeg har sært nok ikke hevet kameraet frem og taget billeder af alt lorten!


Mit overtøj følte sig godt tilpas sammen med svigerindens.



Her tror jeg at jeg er god til at wii-bowle, men Bedste Basse slog mig med over 30 point.



Mads øver sig på sin verdens hersker hilsen!


jeg har altid det rette fodtøj med til enhver sitiuation. Eller aldrig.



snehyggeri.


Ungerne hentes i snevejret.



Ældste nevøen kan godt lide sne! ligesom sin faster!



Imorgen aften tager jeg hjem til vesterbro, efter lidt over en uges husslaveri hos min bror. Håber de klarer sig fint uden mig til at løfte og hjælpe til.  
Hurra for at jeg snart skal sove i min egen seng igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!