torsdag den 19. november 2009

vind-action

Jamen så cyklede jeg til Amager og på vej mod cykelbroen, så jeg tre mælkekasser flyve, i fuld fart, mange meter ud over vandet, nede ved bryggen/fisketorvet..
Neeeerj, hvor spændende tænkte jeg mens cyklen var ved at blæse i vandet..

Jamen så cyklede jeg hjem igen.. Og da jeg nåede min lille gade var den spærret af, fordi stilladset på bygningen over for min, var ved at vælte. Politimanden synes dog godt, at jeg måtte sniiiige mig ind i min opgang, hvis jeg skyndte mig.. Og ville SPRINGE ned i en kælderskakt hvis det gik galt på den anden side.

Nu har jeg så hængt ud af vinduet i en bette time og set på svejeriet og nogle meget modige stilladsarbejdere er klatret op, for at få det hele til at sidde bedre fast.. Jeg ville aldrig turde gøre det! Respekt for mændene med de hvide hjelme og duser agtige gå på mod!

Det spøjse er at da jeg kørte ind af mine gade, ja der tænkte jeg, hvor fanden er alle pusherne og luderne her til aften?  Nåh ja, de arbejder så åbenbart ikke på gader fyldt med politi!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!