torsdag den 12. november 2009

tudefærdig-agtig

Så troede fasteren nok lige at hun var rask i et par timer, men så fik hun feber igen her senere på dagen.


 Jyllandstur og bedsteforældredag er aflyst. 


Det er er lige til at tude over, for jeg havde virkeligt glædet mig til at se dem alle derovre.. Jeg ved at drengene også glædede sig og så gør det endnu mere ondt i fasterhjertet.


I aften skulle jeg har set nogle af mine veninder vinde den prestige fyldte pelsnål (som jeg aldrig selv ville drømme om at deltage i!!!), men også det måtte jeg aflyse pga influenzaen.  Men tillykke til seje Stine og Helene!


Jeg er sgu ved at være lidt sur på den her sygdom!



Jeg blev nød til at bevæge mig ud idag da ejendomsmægleren, skulle vise det lille hjem frem og jeg fandt et lille lyserødt juletræ i føtex. 
Og jeg undskylder til alle i føtex på Vesterbrogade, hvis i nu også har fået den stygge og sjovheds ødelæggende influenza!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!