mandag den 2. november 2009

hitweekend

Fredag kom søs på besøg, og vi gik ned på tanten som ligger tre opgange fra mig, og er et af vores yndlingsteder! Søs havde fået et kagebord i fødselsdagsgave af mig og det skulle endelig fortæres. Vi var lige ved at eksplodere da vi gik der fra! Hold op tanten kan producere kager med tungt indhold!

kager og varm kakao med fløøøødeskum og meget glad søs!


Søs blev helt til lørdag morgen, for hun havde overladt sønnike, Fjord, til far/barn weekend.

Lørdag aften kom rumkammeratinden og mig til at gå på bar til halv 6 om morgenen.

Jeg nåede lige præcis at sove 3 timer, så skulle jeg mødes med Line og Kristian, vi skulle i dyrehaven og se Hubertusjagt.
Øj det var sejt!
Jeg klappede en politihest og et par hunde og så var jeg jo lykkelig.
Grinebilledet af Line og mig er endda fra INDEN vi klappede alle de dyr og havde set spring!

Tjek lige et sindssygt elevatorsping rævens hest laver her. Det resulterede i et grimme styrt.
Hubertus billeder af lånt af Kristian..

Hæste er de bædste!

1 kommentar:

  1. ja jøsses jeg var mæt...og fandt endda en ret tør halv kokosmakron i lommen igår :) haha

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!