fredag den 6. november 2009

engang:

Når man ikke kan sove, kan man da vise noget fra før nuet:


en tandbørste jeg engang havde:

                                                                                                                 4 år siden



en trøje jeg engang lavede til en nevø:

                                                                                   3 1/2 år siden



en kop the jeg engang drak:

                                                     3 1/2 år siden



noget broderi jeg engang lavede:

                                                                                          1 1/2 år siden




en bagside af et broderi jeg engang lavede:

                                                                                          1 1/2 år siden



et værelse jeg engang fremlejede i 2 mdr:

                                                       1 1/2 år siden




engang jeg var blevet opereret:

                                        3 år siden



engang jeg flyttede:

                                                                         1 år siden



engang jeg lavede research og prøver:

                                                                1 år siden


 En hest jeg engang lavede på min væg:

                                                                 for 5 år siden

1 kommentar:

  1. Hi hvor er det nogle fine billeder.. vi savner dig her over... Snøft snøft. hils omkring dig

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!