tirsdag den 6. oktober 2009

hvad tilfældige møder fører til..


I dag gik jeg i det dejlige solskinsvejr ned ad Istedgade til biblioteket, hvor jeg tilfældigvis mødte søs, som skulle til at ned i vuggestuen og hente ham her blåbærmund, så jeg gik med efter at ha' hentet mine bestilte bøger(og glemte af aflevere en film).
Og så gik turen hjem til dem, hvor der blev serveret dejlig smoothie, inden jeg traskede hjem igen.
Og nu har mig og min roomie lige gået en små lang tur omkring bryggen.. traske-dag.
Meget kan man sige om at være ledig, men det er sgu meget rart når sådanne dage her dukker op uden man vidste at de kom..

2 kommentarer:

  1. ...helt ærligt...kig lige hans øjne...ER han ikke skeløjet??? Må vist have fat på en skeleekspert så jeg kan få det be eller afbekræftet...

    SvarSlet
  2. eeeh han kigger da bare på mig sådan lidt skævt hen over sin sjus... begge hens øjne er jo vendt mod den spændende tlf.

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!