onsdag den 21. oktober 2009

cykleri

Når man nu er arbejdsløs, skal man jo holde sig i gang (Er der forresten ikke nogen der mangler en brand dygtig designer i jeres netværk? ?!), så derfor hoppede rumkammeraten og mig op på vores cykler og tog ud i det blå.


Min gamle grønne har også fået lov at blive friturecykel...


Vi fandt noget vand som jeg kiggede på


og kiggede mere på


alt imens rumkammeraten monterede hendes nye nav-rense-børster..

Vi cyklede lidt over 20 km.. skulderklap til mig, der er begyndt at bevæge mig uden for vesterbro igen!
Åh, det var tider dengang hvor jeg cyklede mindst en 20-30 km om dagen rundt i århus og omegn.
Jeg fik forresten også lov til at rå-over-gramse en af carlsberg-hestene igår.. Den meget , ha ha ha, sjove Carlsbergmand gjorde et stort nummer ud af at hesten sikkert ville blive bange for mit garn. Så han gav mig sin hat på. Oh me oh my, måske meget godt det ikke blev foreviget af rumkammeraten...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!