onsdag den 30. september 2009

never ending...

Så er en af de mange gange hos tandlægen overstået. Min ødelagte tand er blevet slæbet endnu mere ned, så den nu er nærmest ikke eksisterende og nabotanden som skal holde kronen er også slæbet til og har en metal kappe på.
Det gør ondt her efter et par timer og bedøvelsen forlængst er væk, og det er slet ikke overstået endnu.
Men tandlægen er flink og det hjælper på det hele. Han jokede fx om min nye tand skal være lyserød, det synes han bare er så sjovt. Men humor er verdens bedste vej til at berolige mig, så jeg grinede gladt og gik gerne med på spøgen om den lyserøde dame med lyserøde tænder.

2 kommentarer:

  1. Dig og dine stakkels tænder!! Farvede tænder lyder som en ny trend. Måske en slags accessory?!? Du er vel modeskaber...

    SvarSlet
  2. hahaha!! Fantastisk tandlæge!

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!