mandag den 21. september 2009

lorte-pis-cykeltyve fra helvede!

Min aller yndlings lille hvide cykel, som jeg før har postet billeder af er væk! Den stod i min aflåste gård og alligevel har den stupide tyv fået fat i den.
Jeg var så glad for den og har følt mig fri som fuglen på den.. Sommerhus stemning året rundt, og da jeg kom ned efter den i dag, så var den bare væk.. øv hvor er jeg gal og ked af det! :(
Og mit net er stadig ulideligt langsomt på trods at timesvis af forsøg med udbyderen idag.
håber stadig det kan blive hurtigere igen, men det tegner ik så lyst..
MEN MEST AF ALT VIL JEG BARE HA VERDENS BEDSTE CYKEL TILBAGE! OGSÅ SELV OM DEN VAR EN GAMMEL HAVELÅGE!
DEN VAR JO MIN HAVELÅGE!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!