onsdag den 17. juni 2009

hyldeblomstpandekageorgie!

UPDATE 6.4.10! jeg kan se på min statcounter at der er en i Kolding der viiirkeligt elsker det her billede af de søde damer, og besøger det ganske ofte. Jeg synes det er spass, men det gør mig frugtligt nysgerrig. Hvem mon det er? Mon det er en der vil give sig til kende?
Tre hotte damer der venter på hyldeblomst pandekagerne..

Tine, Betina og Ellen!

Så kom bjerget!
Nogen mener de passer til stellet..jeg kan give dem ret.. på en måde!
Tre meget mætte damer snakker lystigt og holder sig tilfreds på pandekagefyldte maver..


Altså jeg kan da på ingen måde være træt af at tage så flot en opvask! yay!

Tak for en dejlig aften gode damer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!