søndag den 3. maj 2009

om 1 mdr!


Om 1 mdr præcis idag får jeg forhåbenligt min master! d. 3. juni klokken 9 står jeg over for 4 censorere og præsenterer mit projekt på engelsk. 
uf det er sindssygt at tænke på at det her intensive døgndrift projekt snart er ovre. Alt min tid er inddraget til det og har været det længe. kronisk træthed og for lidt søvn og alt for mange arbejdstimer er hverdag for mig og mit hold på skolen, så vi glæder os til efter eksamen. 
 Billedet er af lasercutteren der netop har skåret en plexiglass brille ud for mig. Den er genial!

5 kommentarer:

  1. Ja, det må være lidt vildt at tænke på, at alt den energi og alt den tid du/I bruger i øjeblikket, næsten er ovre... tænk, kun 1 mdr. tilbage... skøøøøønt for jer ;-)) held og lykke med det sidste...

    SvarSlet
  2. Det bliver vildt skøøønt og dejligt - det må være lidt dejligt at kunne sætte tid på nu selv om stress indtil da knus fra de "gamle"

    SvarSlet
  3. ...måske skal du bare begynde at snakke engelse fra nu af :)

    SvarSlet
  4. Det må være helt surrealistisk at blive færdig efter så mange års slid. Hvor er det stærkt gået, Pille!!

    SvarSlet
  5. tak for opbakning til jer alle. der er nok lidt stille her på bloggen de næste par uger, men i ved jo hvorfor.. jeg står jo på hovedet på et tilskæringsbord!

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!