lørdag den 11. april 2009

hej forår!





En af de søde norske kom forbi mig i min lille lejlighed og hev mig med ud fra bøgerne og skriverierne! Der blev spist advokadomadder i haven og vejret var så dejligt at det var ligefør mine bøger ikke fik mig tilbage!
Jeg har lige fundet ud af at sætte mit neooffice op, så siderne har den rigtige linjeafstand! jeg er langt over halvvejs i den skriftlige master! Altså det havde jeg sgu ikke troet. Jeg må højst skrive 5-6 sider mere! Hurra, det er snart overstået! så kan jeg snart koncentrere om det jeg interessere mig for, nemlig den praktiske del! wuhu!
 Jeg er så glad, at jeg gerne måtte sætte billeder på blog uden at det er en rigtig overspringshandling!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!