søndag den 22. marts 2009

materialejagt

 Søde Vigdis og mig tog sammen på materialejagt i Kbh den anden dag. Vi tog et tidligt tog og var i Kbh da butikkerne åbnede. Vi jordede rundt og fik fat i det meste af det på vores lister. Det var rart med en arbejdsdag et andet sted, end der hvor vi plejer at være, så vi var i noget så godt humør! Nærmest kække!
I toget, jeg arbejdede på dråberne på vejen, man holder jo ikke fri bare fordi man er undervejs.
Vi passer flot til arbejdet! 
Frokost skulle der til, vi var noget så sultne!
Resultat.
Vi var så effektive, at jeg nåede hen til søs,svoger og lille nevø Fjord! 
Nyvågnet Fjord og svoger på vej op af den spritnye trappe!
Fjord og min pompom. Han er så sød, at han må savle på alt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!