fredag den 13. februar 2009

små nevøer,en ny og to kagefjæs





I tirsdags var jeg oppe og møde lille nye nevø Mads, han er sød og lille bitte og hoppede fra arm til arm selv om han sov! 
 Farmor (min mor) var ved at revne af stolthed, jeg smeltede bare væk som altid, og moderen(min svigerinde) var så glad, stolt og lettet) (hun kørte selv op på hospi dagen før og fødte efter en time, hun er så sej!!). Brødrene mødte mig i døren mens de råbte "Mads er sød,Mads er sød, Mads er sød,Mads er sød.." Jeg giver dem ret og synes de også var ret søde selv, med kage i hele fjæset!

3 kommentarer:

  1. århhhh gipper helt i maven, jeg vilogså gramse på den lille nye :)

    SvarSlet
  2. Hvor fint! Får helt lyst til selv at få sådan en kæmpe familie:)

    SvarSlet
  3. haha, i er da søde alphafe og som mig! og som mig, du er da godt på vej mod kæmpefamilie! :)

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!