onsdag den 4. februar 2009

smelte,smelte

Den her lille gut skal have endnu en lillebror i næste uge, hvilket han går højt op i.  Der er lige nogle ting der skal være styr på omkring begivenheden. 
Jeg citerer min svigerinde; " Sebastian spurgte imorges om du kom når han fik en lillebror.. hi hi sødt (det havde han lige gået at tænkt over)"
 For pokker da, hvor sådan en faster, som mig, kan smelte, når hun får den slags at vide! Bliver forundret og glad, hver gang jeg finder ud af at jeg er de knægtes bevidsthed! Og som sagt kommer der en ny lille én i næste uge, der kan smelte fasterhjertet endnu mere! Jeg glæder mig!

3 kommentarer:

  1. Ih hvor er du sød... Du er født til at være faster :-)

    SvarSlet
  2. Tror vist også at du er den fødte faster:)

    SvarSlet
  3. jamen.. det er fordi alle ungerne er så søde.. ;)

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!