fredag den 17. oktober 2008

ny-ankomne


Pippi sider på sin tønde på mit bord. Det gør hun fordi jeg har fået hende af Louise i Århus da jeg havde fødselsdag. Men Pippi har boet hos Louise lige til idag! Louise fik at vide at hun er ca. 60 år gammel.. Pippi altså, ikke Louise!!!  Det gode ved Pippi er at hun er en sparebøsse, så kan jeg spare op til gode ting, som Pippi sikkert også ville have købt!
 Og så har jeg også lige købt vinter 08 koppen til mit elskede mumi-stel! Jeg er stadig sommetider selv i halv-chok over, at jeg samler på et stel.....

3 kommentarer:

  1. årh den er altså fin den kop....ja og pipi også ;)

    SvarSlet
  2. alphafe: ja skynd dig ud og køb den! :) drikker the af den i skrivende stund ..

    SvarSlet
  3. Pipi ser glad og tilfreds ud, tror hun har fundet det helt rigtig hjem at tilbringe sit otium i ;)

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!