mandag den 8. september 2008

broderi brudstykker



11 kommentarer:

  1. hvor ser det flot ud.... k. Anne.

    SvarSlet
  2. NAMNAMNAM, JEG VIL SPISE DET OG RULLE MEG I DET!!

    SvarSlet
  3. Det er spændende---må se nålen ved lejlighed kan forestille mig, det ligner sådan en nål,jeg syede ryatæpper med.

    SvarSlet
  4. Mor: nej det er ikke helt i den dur.. skal nok vise dig det en eller anden dag..
    og tak allesammen..
    Og vigdis: du skal sørme ik spise mit arbejde, så kommer jeg og propper alle dine børnetegninger i kæften, lige få næsen af dig :D

    SvarSlet
  5. Altså, nu er der både nogle der vil spise dit hår og dit arbejde - ikke godt...
    Ser interesssant ud - selvom jeg ikke kender historien!

    SvarSlet
  6. jeg ender med nogen kommer og spiser hele min verden i en stor kæmpe mundfuld!

    SvarSlet
  7. Er det et broderi du selv har syet, det er meget flot !!!!

    SvarSlet
  8. jæs, det er mit arbejde.. hver eneste sting.. :)

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!