søndag den 17. august 2008

..sager på søndag..



mine livslinier, begge meget skattede! Dem kunne jeg sgu ikke leve uden, skal snart tilbage til kolding for at tage afgang, så bliver de endnu mere uundværelige, hurra for nymodens elektronik! 
Og så lige et billede af en sommerhilsen og en fugl.. fra Vigdis og fra Anna.. jeg er nok en kende materialistisk, elsker sager!
 Nok også derfor jeg faktisk på en måde glæder mig til at komme tilbage til Kolding, for det er jo der jeg har mine ting. 5 mdr i københavn uden dem har været godt, men nu savner jeg dem.. Mumi stellet og alt det lyserøde, mere tøj og flere all stars at vælge imellem ( jeg har vist en 12-13 par af dem).  
 To uger er der tilbage inden semesteret begynder, det andet sidste forhåbenligt!  Jeg skal lige nå på festival og nå at se en masse menesker på de to uger. Det skal nok blive godt!! 

1 kommentar:

  1. God fornøjelse det er med at nyde den sidste frihed.......

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!