torsdag den 21. august 2008

neglelak

 Jeg fik min første neglak da jeg var 15 af min søster, den var sort. jeg var stolt og synes det var flot. Det er så 15 år siden nu. Jeg har nærmest haft neglelak på siden, noglegange mest afskallet, men der er ikke gået mange timer helt uden. Synes mine hænder ser mærkeligt bare ud uden den gang lak. Da jeg var teenager var det mest sort og mørkeblåt, da jeg nærmede mig de tyve var det hvidt og lyseblåt. Da jeg blev over tyve blev det lyserødt med glimmer og siden da har det lyserøde hængt ved.. 
 Nu har de lige fået en ny gang lak. to lag, som jeg plejer, man skal jo ikke ændre en god vane, vel!?

1 kommentar:

  1. Kan godt huske dine forskellige farver negle...
    Ikke den værste vane at have :-)

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!