tirsdag den 26. august 2008

aufwiedersehen!!!!!!!

                                                                På gensyn København!! 
Nu tager jeg min giga leopardkuffert og min rejserygsæk og drager hjem til jylland. De sidste 5 mdr har du været rigtig god ved med og gjort mig gladere end jeg har været i en 4.5 år!Jeg har fået et overskud og lyst til fremtid af at færdes rundt i dine gader på min lille hvide cykel! 
                      Det siger jeg tak for, og jeg håber vi ses igen efter mit afgangs år! 

5 kommentarer:

  1. Du skal nok blive glad for at komme hjem. Jylland har i hvert fald savnet dig. og vi lover du nok skal blive lykkelig her også.....

    SvarSlet
  2. svigerinde: åh tak, hvor er du sød! jeg tror også det nok skal gå. det bliver så rart at komme tættere på jer igen! <3

    SvarSlet
  3. ....kooooom snart igen! Fjord Tante T og alle os andre glæææææder os til gensyn :)

    SvarSlet
  4. Ja, det bliver sikkert et hårdt år at komme igennem med afgang og det hele, men pludeslig er du bare færdig (sådan siger de til mig :-)). Kan godt forstå, at du har været glad for Kbh. Det er også klart det bedste sted jeg nogensinde har boet! Er du startet på dit projekt? Hvad går det ud på?

    SvarSlet
  5. Som mig: mit semester begynder først på mandag.. indtil da tænker jeg ikke på noget somhelst skole agtigt!! ;)
    København tog mit hjerte.. jeg havde aldrig gættet det, men det gjorde den sgu!

    SvarSlet

Uh, skal du til at kommentere? Hold da kaje, hvor jeg glæder mig!